And some words from our sponsors....

Sunday, December 13, 2009

Girl Power.. Viva!


Semangat seorang wanita... Viva!

Khir Mohd Noor (provocatour extraordinaire) said to shahriza : awak harus declair yang awak nak bertanding supaya ahli2 tau....bukan cakap pasal suruh org buat bayaran....jawatan ini ada dua tiga CALON yg akan bertanding....soal yuran itu tugas setiausaha kerja bukan nya tugas CALON....Klu takut jgn bertanding bagi peluang org lain........

Shahriza Mahmud (Iconic) said: Hallo encik Khir Mohd Noor, itu tugas saya sebagai pengendali dan penyampai maklumat yang telah dipertanggungjawabkan untuk meuar-uarkan info kepada ahli. Tak ada yang salahnya. Saya bertanggungjawab dan saya telah berkali-kali melakukan dan melaksanakan tanggungjawab saya.

Itu juga HAK saya sebagai AHLI JAWATANKUASA SENIMAN sekarang.

Bertanding atas kepercayaan ahli, saya terima tetapi saya sama sekali TIDAK akan memperbodohkan diri dengan PROVOKASI yang akan menampakkan tahap ilmu yang rendah di kalangan SENIMAN yang bernaung di bawah payung Persatuan SENIMAN Malaysia.

SEKARANG, DI SINI saya menjalankan tugas saya sebagai orang yang diamanahkan, bukan sebagai CALON.

Tak bayar YURAN maknanya tak boleh MENGUNDI mahupun BERTANDING. So what?

Saya bukan gelojoh, saya bukan gila kuasa!

Like I said, siapa saja yang bertanding dan menang, tugas berat menanti. This is persatuan untuk SENIMAN bukan PARTI POLITIK!

Kempen, kempen juga TAPI tatasusila dan budi bahasa serta PRINSIP diri tak de siapa ( NOBODY ) boleh cemarkan.

I have my own stand so be it! I am NOT a cow, cucuk hidung dan jalan ikut kuasa orang lain. I have my own mind and my small BRAIN work smarter than you for sure.

Like it or NOT I am being ME. So BE IT!

Thank you very much.


You go girl... I'll cast my vote for you anytime!

No comments:

Sahabatku sungguh pandai menulis...